artKRAFT berendezés egy pop-up boltban

A pop-up üzleteknek Amerikában és Angliában évek óta tart a szezonja.

Az egyébként üresen álló üzlethelyiségeket néhány napra, esetleg hétre elfoglaló butikok népszerűsége nem véletlen, hiszen ez tökéletesen passzol interaktív korunk túlpörgött társadalmához.

Általában ezeket a boltokat az interneten hirdetik, ami villámgyorsan elterjed a felhasználók között. És a mai közösségi médiában élő fiatal, vásárló korosztálynak még vonzóbb valami, ami a hivatalos kommunikációs formák helyett az interneten terjed, bennfentesek, bloggerek majd a vásárlók között.

A tavasszal 1 hétre megnyitott Projekt Showroomban népszerű magyar divattervezők tavaszi/nyári, kollekciókiból válogathattak a betérők, mint Nanushka, Je Suis Belle, Tomcsányi Dóri.

A pop-up store-okat berendezésük is különlegessé teszi, többnyire kreatív és nem mindennapi megoldásokkal találkozhatunk. Így kerültek be a budapesti Hajós utácába az artKRAFT bútorok.

Vas gépállványból és bontott faanyagból készült markáns asztalunknál folyt a vásárlók kiszolgálása. Régi fehér fiókos térképtartónk a kisebb tárgyak lerakójaként funkcionált.

Állólámpánk, asztali lámpánk és a különböző artKRAFT-dekorációk a tavaszi életérzés mellett az ipari stílust is erősítették.

Orvosi ülőkéink jól szolgáltak a kisméretű prübafülkékben. Régi fehér játszótéri hintánk tavaszi papírdíszítást kapott.

Az enteriőrt Hortobágyi Kata álította össze.